2009/09/11

とべとべあひるの3きょうだい / The latest book's out now

「もうすぐ もうすぐ」と言っている間に、発売日が過ぎてました!(笑)発売前がいちばんわくわくしていて、わくわくしすぎてコロッと忘れた、みたいな感じです。よくあることですよね。(私だけ?)とにかく!!がんばって作ったので、ぜひ本屋さんでチェックしてやってください。詳しい内容は、MENUにある「えほん」のページで。新刊発売に伴って、数カ所でフリーペーパー「うほうほつうしん」も置かせて頂いたのですが、部数が少なかったので、あまり見てもらえなかったかも!?せっかく作ったので下にのっけてみました。クリックすると大きくなります。
My latest book's now on sale in Japan. I put so much passion, emotion and energy into this, so if you get a chance, please have a look. For details, check out "BOOKS" in the MENU on the side bar. I also printed some hand outs to give away to people who bought my books. Please click the pics below to enlarge. (Sorry, the handout's only in Japanese!!!)

A5両面なので↓は、裏面デス。