2010/02/05

昨日は、仕事が終わってから同僚やらなんやらとアメリカン・バーガー屋さんへ。

私に必要だったのはこの時間なのよ!

どうでもいいことをしゃべって、スッキリしました。(ちょっとテンションおかしかったかもしれないけど。たまってたのよ。(笑)

1人ものすごく巨大なバーガーを注文してました。写真にとろうとしたら画面いっぱいに…。高さ20センチくらいだったかな。すっごくやせてる人なのにペロっと食べてて、さらにびっくり!すごい〜

I went out to an American diner with my colleagues and others last night.

It was great to have a break. I really needed that kind of time.We chatted and chatted for a couple of hours. I gabbled about nonsense, but I felt much better after that!

There was this super thin lady who ordered a huge burger in the photo! It was probably about 20cm high! What's more, she gobbled it up. Wow...