2009/11/13

This Is It

マイケル・ジャクソンの「This Is It」を観てきました。

やっぱマイケルすごすぎ。
プロフェッショナル!

「前々からファンだった!」とは言えないけど、子どもの頃みたマイケルのPVやライブ映像は圧巻。あんな動きができるなんてびっくりでした。

悲しいことに最近のマイケルのニュースといえば裁判関係だったり、借金関係でしたが、This is itのステージ上のマイケルは、ものすごく生き生きと輝いていて、「あ〜この人ほんとに音楽と踊りが好きなんだー」と実感してしまいました。

50であの動きは並大抵の努力じゃ出来ないと思う。
ファンもそうでない人にもオススメです!

I went to see "Michael Jackson's This is it" today.

Michael is amazing...
I haven't been a big fan of him, but I remember his video clips I saw when I was small were just stunning.
In the film, he never compromised with what he wanted and how he wanted the stage to be.
mmm...professional!!!!!

It's really sad that he was often on news for being accused, or having tons of debt lately though. I really thought he loved music and dance from the bottom of his heart.

Simply it's not possible for a 50 year old guy to make such movements!
I recommend this film to anybody who wants inspiration for life.