2009/10/27

戻りました〜 / I'm back!

帰ってきました。
たった3日だったのに、忙しすぎて何だか一週間くらいいた気分です。ほとんど約束の時間と場所を行き来するだけで、ブラブラできた時間といったら三軒茶屋での1時間だけ。こっちじゃあんまり食べれないベトナム料理を3日で2回食べてきた!でも食べたりないのだ〜!

担当さんたちもお元気そうで、会えてうれしかったです。やっぱり直に会って話すと違う。電話じゃ心が通わないのよね〜。ライブも行けたし、さあ、またドーンと行くぞー!I got back from Tokyo. It was only a three day trip though it seemed as though it was a week trip. Each day was packed with appointments, so I had only an hour to stroll around. It was great to see my editors after 5 months. It's so much nicer to talk on projects in person. I got lots of ideas now!

写真は、人が入る前の日比谷野外音楽堂。私が写したんじゃないけど。野外は気持ちいい。でも寒かった!