2009/09/29

サイト情報 / My images on a blog

イギリスの出版社のデザイナーさんが、趣味で(?)やってるサイトに私のスケッチを載っけてもらいました〜。他のイラストレーターさんのラフスケッチはかなりおもしろいです。なかなか同業者のスケッチブックの中って見る機会ないので、参考になりますね。向こうの出版社のパーティーで会ったことがある人もいます。その人たちのその後の活動が見られるのもうれしい。毎週月曜日更新のはずです。私はエントリー#19デス。ココをクリック! A great blog run by a designer at Random House now has some of my images. It's fascinating to see other illustrator's sketches. Illustrators are usually individual, so we don't get to see each other's sketchbooks. I think it's a fantastic idea to have this space for everyone. This blog is updated every Mon. My images are #19. Click here to see the blog